Da li je kultura spremna za digitalno doba?

Marketing i komunikacije institucija kulture u digitalnoj eri

U partnerstvu sa Ministarstvom kulture i informisanja Republike Srbije 12. i 13. juna 2015. u Klubu narodnih poslanika u Beogradu organizovali smo konferenciju "Marketing i komunikacije institucija kulture u digitalnoj eri" o upotrebi digitalnih medija u promociji kulturnih institucija i događaja.

Kroz različite panel diskusije i predavanja, ova konferencija je imala za cilj da analizira poziciju različitih institucija kulture i predstavi primere "digitalne transformacije" kroz koje su neke od njih prošle. Konferenciji su prisustvovali direktori republičkih, regionalnih i lokalnih institucija kulture, njihove kolege zadužene za odnose sa javnošću, kao i predstavnici kreativnih agencija iz Srbije i Velike Britanije.

Između ostalih, na konferenciji je govorio Mark Borkovski, kolumnista britanskog lista Gardijen i čuveni PR agent koji je zastupao velike svetske zvezde i institucije kao što su Van Morison, Klif Ričard, Cirque de Soleil, tri tenora, Led Cepelin, Edi Izard, Boljšoj balet i Majkl Džekson.

Tokom ovog događaja, pozvali smo javnost da predloži najbolje digitalno rešenje koje promoviše određenu instituciju kulture, kulturnu manifestaciju ili projekat iz ove oblasti, nakon čega je naš stručni žiri izabrao pet najinovativnijih. Nakon toga, internet publika je glasala za najbolje. Na osnovu glasova, najbolje digitalno rešenje u oblasti kulture je promotivna kampanja "Drama u taksiju" Jugoslovenskog dramskog pozorišta i agencije McCann Beograd.