Onlajn nastava - teorija i praksa
S zatvaranjem mnogih škola i univerziteta kao odgovor na pandemiju Covid-19, mnogi nastavnici morali su se brzo prilagoditi dramatično različitim nastavnim kontekstima.
Tokom ovog kursa otkrićete više o onlajn nastavi kroz teoriju i praksu - kako planirati pristupačne lekcije i zadatke, kako izgleda bezbednost na mreži i kako najbolje uspostaviti odnose sa mladim učenicima. Razumećete kako uključiti i angažovati učenike na mreži, kako u sinhronom tako i asinhronom okruženju.
Svake nedelje ćemo predstaviti ključne elemente nastave na mreži:
Smislena interakcija | Stvaranje najboljih uslova za učenike da smisleno komuniciraju i zajedno uče onlajn. |
Angažovanje, sadržaj i diferencijacija | Prilagođavanje vaše onlajn nastave prema potrebama učenika kako bi se osiguralo da vaša nastava bude inkluzivna i ugodna. |
Praksa, procena i napredak | Pomaganje učenicima da razviju svoje veštine govora i pisanja uz objašnjenje načina evaluacije učnja kako bi učenici i njihovi roditeljli bili svesni napretka. |
Ovaj kurs je namenjen za nastavnike engleskog jezika, koji podučavaju mlade učenike (5–17) u onlajn okruženju. Iskustvo nastave u onlajn uslovima nije od suštinskog značaja i može biti od koristi i iskusnim i novim onlajn učiteljima.
Iako se najveći deo kursa zasniva na učenju engleskog jezika, kours može biti od koristi I nastavnicima drugih predmeta, jer se principi planiranja nastave na engleskom jeziku primenjuju na sve vrste onlajn podučavanja.