Bilo da se smatra osnovnom karakteristikom ili nevidljivom magijom, UI/UX dizajn je glavni deo uspeha proizvoda, ili video igre. To je most između dizajnera video igara i ljudi koji ih igraju.

UI/UX dizajn može biti visoko specijalizovana disciplina, ali se dizajneri pri izradi video igara u manjim studijima često nalaze u raznim ulogama. Anisa će u ovom predavanju istražiti najbolje prakse za stvaranje korisničkog interfejsa i korisničkog iskustva u video igrama – posebno u slučajevima kad dizajneri rade sami ili u malim timovima.

Anisa je u Roll7 viša dizajnerka korisničkog interfejsa, a osnivačica je mentorskog programa Limit Break, namenjenog rodovima nedovoljno zastupljenim u industriji igara Velike Britanije. Nakon rada na nizu naslova, Anisa se trenutno bavi potpuno novim korisničkim interfejsom za sledeću generaciju konzola.

Pridružite se Anisi dok iznosi ključne tajne i trikove dizajna korisničkog interfejsa i dizajna korisničkog iskustva.

Biografija

Anisa Sanusi je viša dizajnerka korisničkog interfejsa u Roll7, a osnivačica je mentorskog programa Limit Break, namenjenog rodovima nedovoljno zastupljenim u industriji igara Velike Britanije

Pored toga što je članica BAFTA Gamesa, Anisu je magazin Forbes uvrstio na evropsku listu 30 ispod 30, a GamesIndustry.biz među 100 najuticajnijih žena i nosilaca revolucionarnih promena u britanskoj industriji video igara. Anisa je radila na video igrama nominovanim za nagradu BAFTA, recimo Planet Coaster i Elite Dangerous, kao i na nekoliko mobilnih aplikacija poput Top Drives i Rebel Racing.

Trenutno radi na potpuno novom korisničkom interfejsu za sledeću generaciju konzola.