Ova tapiserija inspirisana je Perijevim odlaskom u Sanderlend, grad na severoistoku Engleske poznat po svom fudbalskom timu, grad čije stanovništvo uglavnom čine pripadnici radničke klase. U pozadini prikaza vide se siromašniji delovi grada, stambeni blokovi i industrijsko područje: brodogradilišni kran predstavlja simbol raspeća.
Fokus te scene je Timov očuh, pevač u noćnom klubu; on neskriveno pokazuje emocije dok mu Timova majka ostrašćeno kleči pod nogama. Položaj njihovih tela podseća na figure sa slike "Raspeće Hristovo" Matijasa Grinevalda, tzv. Isenhajmske oltarske slike iz 15. stoleća. Tim je sad tinejdžer, u školskoj uniformi, i začepio je uši propadajući u zemlju od stida. Kompjuter koji viri iz Timove školske torbe ukazuje na njegov interes za tehnologiju koji će obeležiti i njegov kasniji život.
Aludirajući na srećnija vremena Timovog detinjstva, ne levoj strani tapiserije vidi se mlađi Tim koji se sav srećan u dvorištu igra sa ocem svog očuha.