Prošlog meseca smo sa vama podelili analizu Hol koledža koji je uveo promene u svoj nastavni program u vidu obrnutog učenja. Ovog meseca ćemo vam pokazati kako stručne obuke mogu da pomognu nastavnicima da primene ovu inovaciju nastavnog programa.

Pregled analize

Ova analiza objašnjava filozofiju Hol koledža "Veći uspeh uz obrnuto učenje" koja se bazira na stručnoj obuci nastavnika. Projekat se sastojao iz četiri oblasti koje su se bazirale na različitim predmetima: građevinarstvo, inženjerstvo, kozmetičko-frizerski smer i ugostiteljstvo i testirao je različite pristupe obrnutom učenju. Nastavni kadar u svakoj od četiri oblasti je pokazao veću umešnost pri upotrebi tehnologije, ali i veće samopouzdanje, što je postignuto grupnim obukama koje su organizovane paralelno sa stručnom obukom prilagođenom pojedincu.

Kome može da bude korisna ova analiza?

Ova analiza može da bude veoma korisna za pojedince koji:

  • žele da otkriju na koji način razvoj programa stručne obuke može da poveća samopouzdanje zaposlenih i njihove kompetencije u radu sa informaciono-komunikacionim tehnologijama
  • žele da saznaju na koji način razvoj kulture koja podržava obuku zaposlenih na nivou organizacije može da podstakne podelu resursa i efektivnije procese
  • su odgovorni za razvoj zaposlenih i kvalitet njihovog rada i koji žele da istraže uticaj grupne ili individualne obuke u oblasti učenja pomoću tehnologije
  • su odgovorni za tehnologije za učenje i koji žele da shvate pogodnosti različitih modela i tehnika obuke.

U ovoj analizi, Hol koledž će objasniti:

  • šta je grupa Hol koledža
  • šta žele da postignu i zbog čega (uključujući i objašnjenje njihovog modela obuke, samog procesa obuke kao i učenja pomognutog tehnologijom)
  • rezultate projekta
  • pouke koju su izvučene tokom ovog iskustva
  • najvažnije savete za buduću uspešnu implementaciju.

Spoljni linkovi