"Twin" – petostruki pobednik ankete koju "Study Travel Magazin" sprovodi među svojim čitaocima koji biraju preduzeće koje pruža najviše prilika za sticanje radnog iskustva – smatra da je u ovoj oblasti ključan angažman poslodavaca. U Twin-u imaju bogato iskustvo jer su, kroz pružanje usluga vladama Evropske unije i Velike Britanije, kao i obrazovnim ustanovama, hiljadama učenika pronašli posao ili praksu. Ovde otkrivaju kako im je to uspelo:

Razumeti potrebe poslodavca

Pri radu sa stotinama poslodavaca važno je shvatiti da mi, kao organizacija koja obezbeđuje različite resurse, možemo da pomognemo svakom od njih. Neki poslodavci će imati koristi od samo par nedelja rada sa stranim učenicima, a drugima injekcija specijalističkih veština u periodu od mesec dana. Što se može odnositi na diplomirane grafičke dizajnere (ili studente grafičkog dizajna), stručnjake za SAP "ERP" (kompleksni softver "Enterprise Resource Planning"), kao i britanske i međunarodne studente traženih stručnih veština inženjeringa i marketinga.

Veliki broj klijenata, kao što ima Twin, pomaže u izgradnji značajne baze podataka dobavljača. To nam omogućava da velikom broju studenata pronađemo praksu kod poslodavaca, a da pri tome zadržimo visok nivo zadovoljstva klijenata. U nedavnom programu sufinansiranja, za samo nekoliko nedelja raspoređeno je 130 studenata, od kojih 80 posto u sektoru koji su i odabrali; a među njima je bilo 28 posto onih kojima je ponuđeno stalno radno mesto – što je najjasniji mogući pokazatelj zadovoljstva poslodavca.

Pronalaženje pravog kandidata

Najveći doprinos poslodavcima pružamo i pre nego što nas obaveste o određenom radnom mestu. "Twin" ulaže velike napore da osigura "odgovorno zduživanje" ne samo kroz procenu podobnosti kandidata za određenu organizaciju, nego i kroz intervjue koje sprovodimo sa svim kandidatima budući da kroz intervjue shvatamo ono što je ključno - stav, očekivanja i motivaciju kandidata. To nam pomaže da upravljamo potrebama i očekivanjima, kao i da te potrebe i očekivanja zadovoljimo, što je obično ključ uspešnog smeštaja u organizacije.

Obučavanje i asimilacija kandidata – smanjenje tereta poslodavaca

Pojedinac koji dolazi da živi i radi u novoj zemlji ima fantastične mogućnosti da proširi svoje vidike, izgradi dublje razumevanje britanskih poslovnih i društvenih vrednosti. Ovo često podrazumeva i brojne izazove, od jednostavne logistike i "higijenskih" (funkcionalnih) stvari, pa do pitanja kulture, kako u širem društvu tako i na radnom mestu. Asimilacija podrazumeva glatku integraciju i smanjenje opterećenja za poslodavce, što povećava uspešnost svakog zapošljavanja.

Osiguranje radnog mesta ne znači da je 'sve gotovo'

U nekim slučajevima, kao što je Twin-ova šema učeničke prakse "Tier 5", postoje snažne formalne obaveze kontinuiranog praćenja - što osigurava podjednaku korist učenicima i preduzećima jer poslodavci uvek cene pomoć kod pitanja usklađenosti. Postojanje telefonske linije koja je dostupna svim praktikantima, kako bi dobili različite informacije, omogućava da se nesuglasice bilo kakve vrste izglade razumnim i uravnoteženim savetom.

Posvećenost

"Twin" čvrsto veruje da je angažman poslodavaca višeslojan, baš kao i svaki poslodavac, pa su za trajan uspeh neophodni određeni resursi. Neki od naših ključnih sufinansirajućih programa se odvijaju već treći ili četvrti put, a o našim aktivnostima svedoče i naši višegodišnji odnosi sa zahtevnim agentima i školama. Ovom poslu morate biti potpuno posvećeni: posvećenost je ključ.