Nedovoljna zastupljenost devojčica i žena u STEM oblastima obrazovanja i karijerama je zabrinjavajuća, s obzirom da se ovi sektori često opisuju kao temelji budućih mogućnosti zapošljavanja, pokretači inovacija, socijalne dobrobiti i održivog razvoja.
Na vebinaru 24. aprila, od 17 do 18 časova, moći ćete da čujete više o tome kako integrisati digitalne veštine u svakodnevni život devojčica što je ključno za obezbeđivanje jednakih mogućnosti za žene i devojčice kada je reč o pristupu internetu, obrazovanju u STEM naukama (prirodne nauke, tehnologija, inženjerstvo i matematika), kao i za započinjanje karijera u oblasti tehnologije i nauke. Takođe, razgovaraćemo o potrebi za transformacijom kulture neophodnoj za lakše uključivanje devojčica u digitalno i onlajn učenje, kao i mogućnosti za razvoj veština za veću ravnopravnost u budućnosti.
Veoma nam je drago što će u panelu učestvovati govornica iz Srbije, Natalija Budinski.
Natalija Budinski je nastavnica matematike, trenutno direktorka škole. Njena interesovanja obuhvataju inovacije u obrazovanju, STEM obrazovanje i podučavanje matematike kroz umetničke aktivnosti. Osmislila je nekoliko projekata koji podržavaju devojčice u izboru budućih karijera u STEM oblastima, kao i projekte koji podižu svest o digitalnoj bezbednosti. Natalija je jedna od tri stotine najinovativnijih Majkrosoft edukatora na svetu. Pored toga, prepoznata je kao inovator u inicijativi „All Digital“, Euroguidance-u, Europeani i European Schoolnet-u, kao i dobitnica stipendije „Fullbright Teacher Excellence and Achievement“.
Osim Natalije, ističemo i obraćanje Linde Kardif (Linda Cardiff):
Linda je voditeljka projekta The Camden Educational Trust-a, globalne obrazovne neprofitne organizacije... Sarađivala je sa kompanijama Google, SAP, UNESCO, UNECA, Irish Aid, BMZ/GIZ, i lokalnim partnerima u realizaciji niz projekata, uključujući Svetsku olimpijadu robota i Program osnaživanja žena (WEP).
Linda ima bogato iskustvo u tehnološkoj industriji i obrazovnom sektoru. Koordinirala je implementaciju projekata koje vode Vlada Ujedinjenog Kraljevstva i industrijski sektor, o transformaciji ishoda učenja i podučavanja kroz digitalno obrazovanje. Projekti su obuhvatali EU Nedelju programiranja, Sat programiranja i Digitalni savet mladih.