Kako bi zadržale svoju nezavisnost, medijske kuće moraju biti finansijski održive. Kroz program „Media for All”, 55 medijskih kuća sa celog Zapadnog Balkana intenzivno je radilo sa ekspertima-mentorima iz Thomson fondacije na razvoju i implementaciji svojih jedinstvenih poslovnih ideja.
Kako se bliži kraj dvanaestomesečnog programa koji je uključivao opsežnu i medijima prilagođenu obuku, mentorstvo i izgradnju kapaciteta, sagledavamo različite pristupe koji su doveli do povećanja poslovnih prilika i jačih veza s publikom. Kreiranjem novih sadržaja i ponudom novih usluga, medijske kuće postaju sve privlačnije oglašivačima:
- Uz obuku o pravljenju dokumentaraca i pričanju priča, jedna medijska kuća proizvela je niz programa koji se bave njihovom regijom
- U Bosni i Hercegovini uspostavljena je prva platforma za razmenu fotografija
- Brojnost publike porasla s novim sadržajem i povećanim fokusom na društvene mreže putem kojih se priče dele
- Poboljšane tehnike marketinga i prodaje povećale su broj potencijalnih kupaca i čitalaca
U partnerstvu sa Balkanskom istraživačkom mrežom (BIRN), Thomson fondacijom i INTRAC-om (Međunarodnim centrom za obuku i istraživanje nevladinih organizacija) British Council radi na programu „Media for All“ koji finansira Vlada Ujedinjenog Kraljevstva.
Više o aktivnostima dobitnika grantova u okviru ovog programa, možete saznati u nastavku ili tako što ćete posetiti veb-sajt Journalift kako biste se bolje upoznali s našim radom u celoj ovoj regiji.